2010. január 28., csütörtök

A macskák


Most elmondom hogyan kezdődött ez a blog… Az úgy volt, hogy alapvetően kutyabarát vagyok, a kutya hűséges, igazságos, barátságos, megbízható, örökké vidám és játékos. De mióta került macskám, sőt kettő is, mert befogadtuk őket abból kiindulva, hogy sajnáltam az út szélén hagyni, nagyon megszerettem ezeket a kistestű udvarias ragadozókat is.

Most egyedüli ok: toxoplazmózis, ami miatt tartózkodom és félek a macskáktól… Eddig a tesztek jók, de azért vigyázni kell, mert Eszterben az ellenanyag nem alakult ki…

És amikor Eszter meg akar simogatni egy édes kiscicát, nekem frászom van.:) De tényleg!

A macska, a macskákhoz való új viszonyulás is egy a sok dolog közül ami jól jelzi a változást, amiben vagyunk. A macskák, a nagy és kis kedvencek, szeretett barátaink persze nem értik.

A házból kizárt cicák a szimbólumai lettek, mindazoknak a dolgoknak melyekre a baba-várás alatt és okán távol kell/kellene tartsuk magunkat. Pl. nyers tojás, ... amikor a majonéz olyan de olyan finom:)


1 megjegyzés on "A macskák"

Borsi írta...

Ez Petőfi?!? :D A kis édes... Kár, hogy ilyen nagy veszélyt jelent szerény személye (és a többi 20 macskáé)az Eszterék egészségére. :( Én azért bízom benne, hogy hiábavaló az aggodalmad! ;)

 

Kispapa blog Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Thanks to Blogger Templates Blog | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates